Too Faced Melted Chocolate: test + pierwsze wrażenie.

Hej kochane.

Dzisiaj przyszłam do Was z nowym postem. Opowiem Wam o pomadce z Too Faced Melted Chocolate (Edycja Limitowana). W tej „czekoladowej” edycji wyszło sześć kolorów które dzielą się na 2 wykończenia: metaliczny i kremowy, ten który występuje w poprzednich pomadkach. Ja z sześciu mam tylko jedną, ponieważ to jest moja pierwsza i chciałam zobaczyć czy będę z niej zadowolona, ile czasu się trzyma i czy warto wydać na nią 89 złotych, bo tyle kosztuje na stronie Sephora. Wszystkie mają 12 ml i termin 12 miesięcy od otwarcia. Zdecydowałam się na klasyczne wykończenie, a nie na metaliczne, ponieważ ten kolor był jeden z sześciu który mi najbardziej odpowiadał. Nie mogłam się zdecydować miedzy Chocolate Honey a Chocolate Milkshake, ale na samym końcu wybrałam tą pierwszą, która bardziej podchodzi pod brąz niż ta druga, mając żółtawy ton skory, według mnie bardziej mi pasuje od tamtej.

Opowiem Wam teraz o mojej jedynej, którą wybrałam. Tak jak już powiedziałam moja jest w kolorze Chocolate Honey czyli karmelowy brąz. Wykończenie jest kremowe które idzie pod matowe, jednak nie jest taka matowa jak na przykład Velvet Teddy z MAC. Utrzymuje się na ustach od 4 do 5 godzin bez jedzenia, ale jeśli zjemy to kremowa warstwa usuwa się i zostaje nam delikatny matowy kolor, który „wtapia” się w usta. Jedyny minus, po za ceną, który od razu zauważyłam to że ta pomadka podkreśla skórki na ustach, więc jeśli je macie suche to radze Wam je nawilżyć przed aplikacją. Gąbkowy aplikator pozwala nam łatwo i precyzyjnie nałożyć produkt, jednak radze użyć bezbarwną kredkę do ust. Pomadka bardzo pięknie pachnie czekoladą. Niestety nie wiem jaki ma skład ta pomadka, ale na pewno nie jest bio.

IMG_20160217_171146IMG_20160217_170253

Chyba to tyle na te pierwsze wrażenia, mam nadzieje, że Wam pomogłam jeśli macie zamiar ją kupić. Jeśli nie to chociaż że mój post Was zainteresował.

Do następnego.

Cześć 🙂

Too Faced Melted Chocolate: test + pierwsze wrażenie.

Skomentuj

