WITAM WAS SERDECZNIE!

Cześć dziewczyny! Witam Was bardzo serdecznie. Mam na imię Dominika i mam 19 lat. Od kilku lat mieszkam za granicą, mianowicie we Włoszech. Założyłam tego bloga, aby podzielić się z wami moimi pasjami, czyli kosmetykami i fashion, znajdziecie tu też przepisy kulinarne oraz moje podróże i inne rzeczy.

Postanowiłam prowadzić tego bloga w dwóch językach, po polsku i po włosku, aby podzielić się z większością moimi zamiłowaniami. Mam nadzieję, że ten pomysł wam się spodoba i że będziecie miło spędzać czas na moim blogu.

Życzę wam miłego popołudnia i do następnego 🙂

WITAM WAS SERDECZNIE!

Skomentuj

